کاربردهای بینایی ماشین در فروش آنلاین و آفلاین

کاربرد های بینایی ماشین فروش آنلاین و آفلاین

بینایی ماشین تجربه‌ی خرید آنلاین و آفلاین را ادغام می‌کند

با استفاده از خدمات بینایی رایانشی و پردازش زبانی بارای، از داده‌های ویدیویی، متنی و تصویری خود برای ایجاد فروشگاه‌های هوشمند استفاده کنید. به کمک داده‌های هوش مصنوعی، از روندهای در حال ظهوری که ممکن است تحلیل‌های انسانی آن را نادیده بگیرد، آگاه شوید. با استفاده از هوش مصنوعی از تعاملات کارمند-مشتری آگاهی داشته باشید تا تجربه‌ی خرید را بهبود بخشیده و با ایجاد تجربه‌ی چندجانبه به افزایش سود برسید. بعضی از کاربردهای هوش مصنوعی در فروش را در ادامه بخوانید.

برای افزایش فروش محصولات چیدمان فروشگاهتان را بهینه کنید

به کمک هوش مصنوعی نحوه‌ی گشت‌وگذار مشتریان را در فروشگاه خود دریابید. درکی از ترافیک مشتریان و زمان توقفشان در نقاط مختلف فروشگاه خود به دست آورید تا چیدمان فروشگاه را برای افزایش فروش بهینه کنید.

درک مشتری با استفاده از سوشال لیسنینگ هوش مصنوعی

کانال‌های شبکه‌های اجتماعی را در جستجوی منشن برندتان، رقبا، محصولات و کلمات کلیدی مربوط به کسب‌وکار خود با استفاده از تحلیل زبانی پایش کنید. احساسات مشتریان را بسنجید و درباره‌ی مخاطبان تحقیق کنید. مکالمات مربوط به برند خود را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید، آن را تجزیه‌وتحلیل کرده و به آن پاسخ دهید.

کاربردهای بینایی ماشین در فروش آنلاین و آفلاین

تجربه‌ی آفلاین و آنلاین را با جستجوی تصویری ادغام کنید

یافتن کالاهای مدنظر مشتریان را با جستجوی تصاویر به‌جای کلمات کلیدی تسهیل کنید. با جستجوی تصویری و بینایی رایانشی محصولات مشابه را به مشتریان پیشنهاد داده، احتمال خرید و حجم سبد خرید آن‌ها را افزایش دهید.

برای اطلاعات بیشتر یا استفاده از خدمات بارای با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ما را دنبال کنید


Copyright © 2024 Barai