هوش مصنوعی در صنعت هواپیمایی هزینهها را کاهش میدهد و تجربهی مشتریان را در فرودگاه و داخل هواپیما بهینه میکند.
ارتقای تجربهی سفر میتواند درآمد ایجادشده از سوی مشتریان و ارزش طول عمر آنها را افزایش دهد. با بهرهگیری از هوش مصنوعی درک بهتری از رفتار و تجارب مسافران حاصل میشود و میتوان با پشتیبانی دادهها تصمیمهایی در راستای توسعهی کسبوکار اتخاذ کرد.
تحلیل فیلمهای ضبطشده از فرودگاه و داخل هواپیما با کمک خدمات بینایی ماشین و پردازش تصویر بارای، به شما کمک میکند بدانید گلوگاههای احتمالی کجا هستند. به این ترتیب میتوانید وقتی صف چکاین بیشازحد طولانی میشود، کارمندان بیشتری را به محل بفرستید.
به کمک این سرویس بارای، ایمیلهای مشتریان را دستهبندی کنید و از این ایمیلها بهمنظور آموزش رباتهای چت و پاسخهای خودکار به پرسشهای معمول (مثل وضعیت چمدان گمشده) اطلاعات استخراج کنید.
کاهش زمان انتظار مسافران و اختصاص کارکنان به فعالیتهای ارزشمندتر، از فناوری تشخیص چهره در پیشخوان چکاین استفاده کنید. میتوانید این امکان را فراهم کنید که مسافران پاسپورت خود را اسکن کنند و فناوری هوش مصنوعی چهرهی مسافر را تجزیه و تحلیل کند تا هویتشان احراز شود.
از تبلتها و سایر دستگاهها برای ضبط ظاهر موتورهای هواپیما استفاده کنید. محل تعمیر یا تعویض قطعات معیوب را تشخیص دهید و بررسی کنید. نقص فنی احتمالی را تشخیص دهید و قطعات را به موقع تعویض کنید. از بیشترین میزان امنیت اطمینان حاصل کنید و درعینحال زمان، هزینه و پیچیدگی خدمترسانی به ناوگان خود را کاهش دهید.
از زمان تحویل بار مسافر تا زمان رسیدن به مقصد، چمدانها را به شکلی کارآمد و مؤثر مدیریت کنید. به این ترتیب وقتی بارها وارد هواپیما میشوند، شمارش و ضبط اطلاعات آنها انجام خواهد شد. از فناوری تشخیص اشیاء استفاده کنید تا مشخص شود که چه تعداد چمدان وارد هواپیما شده است. از همین فناوری میتوان استفاده کرد تا مشخص شود که تأثیر آن بر بازده سوخت چگونه است.
نقاط بازرسی امنیتی را با استفاده از فناوری تشخیص چهره بهبود ببخشید. هویت کارکنان را تأیید کنید تا مطمئن شوید که در مناطق تأییدشده و تعیینشده هستند.
برای اطلاعات بیشتر یا استفاده از خدمات بارای با ما تماس بگیرید.